Territory Amirah
D'Owner!



Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile.


Tagboard!



Follow Me



Blog Archive

  • To shine like A Star
  • Aisyah Humaira.:D
  • :: Majlis Pertunangan.
  • wordless
  • Hello Final Exam!
  • its not just a distance
  • semakin ku jauhi semakin kau dekati
  • Puteri Aurora! :D
  • Eidulfitr
  • :D


  • Credits!

    Template: Nurul AtiQah
    Edited By: Princess Amirah
    Others:   



    tteeettt.tttteeeett,,teeeeettttttttt..
    one message received!

    someone send something yang perlu dibaca panjang lebar,.
    ehem! selepas rasa excited sebab tak penah pulak ada orang nak mesej tetibe pagi-pagi nie kan,wish good morning pon takde! haha.:P pape je la,,oke  then,dengan handphone yang berada berhampiran,saya capai handphone itu dan saya terus bukak dan saya baca ,saya pun tergelak comel-comel  sambil garu-garu kepala,*ayat budak tadika yang comel  :P

    oke sebenarnya takde la nak cerita sangat pun,tapii, satu yang rasa nak share,, hurm ape korang rase bila ada someone yang tanya korang mende pelik-pelik,ouh,i mean sebenarnya tak la pelik sangat punn.,*pening? huhuh,,oke oke actually pagi tadi dapat mesej dari sorang kawan nie,.


    salam, eah awok,saya nok tanye ni,awak nok tunang doh kee? bakpe dok ajok sye pung,sapa atii ork,,doh bile cadang nak kahwinnye?? eah,tapi betol ke awok nok tunang eah?saye pening agi dengor eah,bior betol awok ea,,ce cite ket ke saye nie,.

    cik princess baru je bangun tido,tengok mesej pastu suke sorang-sorang..kenapa la tetibe ade jugak yang tanya soalan nie,. nampak macam saya nak tunang ke ape? haha,nampak la macam stalk saya kat fb kangg?hahaha..:P pape je la. saya tak nak la kabot semacam an,pastu tarik nafas dalam-dalam,wat muka cool ,fikir ayat nak balas ape,taip-taip taip pastu tekan butang send,, message delivered !!

    me : wasalam, ehem! doh awok nie dengor mane pulok ea?sape kabo? haha! pelik-pelik  sungguh! saya bukan takmo ajok awok,tapi masalohnye,saya pun dok tahu saya ke tunang hari nie,,haha,oke saje je,,.meh la nak kbo,benornya kakak saya la tunang awak ea,uish,,saya lambat lagii la,,tunggu la surat sampai dumoh dulu,pahtu boleh awk tanya and konfemkan dengan saya betol ke dok,,ea.,,:P :D

    dia : oh,haha ingatkan betol tadi,baru nak gi kabo ke mak,,haha,terbaca komen ingatkan awak nak tunang sungguh,,doh dakpe la,tahniah,dapat lagi saudara ipar. hehe.dah mirah bile lagii? haha semoga selamat lah sumenye ye..

    soalan last tu agak mengesott  di hati,,hihik takde la, saya lambat lagii la belajar un tak habes lagi..result pon entah pape lagi. belajar masak pun tak terer-terer lagi, nak jahit pun,sambung baju tak betol lagi.ape lagi? hehe,tapi kalo bab -2 kemas umah,bersih umah,buat kerja-kerja rumah, nie,ehem! in shaa Allah, bereh kot,,krik3,haha,*oke tak nak di cop budak perasann,,:P sila jangan jeles sekiaann~ :P tapii bila ada  yang tanya macam tu rasa kelakar la pulak. pastu pergi, cerita-cerita kat umie, umie pon gelak sekali, ok lah mak sedare and yang lain pun tolong gelak sama..

    g boomm! gempak like engagedment?wedding kawan-2 kan,sebabnye,,dah ramai yang kahwen muda-muda macam hehe,nak ucap terima kasih kat sahabat saya tu,,prihatin bebenor ye!:D takpe nanti kalau ada jodoh panjang umur,murah rezeki,cik princess kahwen dengan putera raja ke kan,boleh la ajak! haha.oke,*sila jangan jeles.:p  andd ape-ape pun,lenkali siasat dalam-2 dulu,,heheh,baru ta silap,nie tetibe cakap orang bertunang,haha. wekk,kalo betol takpe,,hihi,tak la nak kesah sangat kan,,tapii ala,,takpe-2 mira un faham,memang boleh je jadi kawan-2 espect somethinakak sekolah mira dulu,pastu ikut suami pegi oversea, hihi,law macam tu memang untungla,tak nak belajar untakpe,,suami keje besau-besauu,, tayah nak pikir menda lain kan??heheh! oke la,, pape pun,actually mira rasa sangat gembira sebab majlis pertunangan my sister alhamdulillah,dengan izin-Nya,dapat jugak diadakan.. thanks to my friends yang datang and kepada yang tak datang.. dia,dia ,dia dan dia..  datang time wedding nanti ke kan? hihihihik. *berharap,takpe la,jejalan umah kan,,kenal2 bandar ketengah jaya yang comel! dgituuhh! haha.oke gedikk lagi.
    Some pictures time majlis petunangan akak saya tadi. *malas upload,hihi,.

    saya pun ade cincin jugakk lar!hhehe




    oke,dah melalut entah pape kat atas tuhh,dah nak out, sampai sini je la,,hihi,nnti sambung,k daaaaaa!! chaw.,gud nite .,

     Assalamualaikum!:D <3<3
     

     

    .




    0 Comments:

    Post a Comment