Territory Amirah
D'Owner!



Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile.


Tagboard!



Follow Me



Blog Archive

  • #wordless
  • one message received
  • To shine like A Star
  • Aisyah Humaira.:D
  • :: Majlis Pertunangan.
  • wordless
  • Hello Final Exam!
  • its not just a distance
  • semakin ku jauhi semakin kau dekati
  • Puteri Aurora! :D


  • Credits!

    Template: Nurul AtiQah
    Edited By: Princess Amirah
    Others:   



    ♥ Jika rindu, pejamkan mata dan ucapkanlah :

    " Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

    ✿~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
    ✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
    ✿~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..
    ✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..
    ✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

    p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia..♥♥"


    CLICK HERE for more life, love, friendship and inspiring quotes! 
    CLICK HERE for more life, love, friendship and inspiring quotes!
     


    love Allah , love Rasulullah
    love my family , teachers, friends...
    Alhamdulillah for a great moments with them,,

    ya Allah, tunjukkanlah aku jalan yang terbaik ,.
    -hati-,. .
    . . cik mira .,
     awak tak perlu untuk berharap pada sesuatu yang tak pasti !, .saya mula rasa penat .penat untuk rasa tidak dihargai .penat untuk menanti sesuatu yang tiada jawapan,.huh! jawapan apakah?saya bukan mahukan jawapan ya atau tidak, jawapan yang lain dan lain dan lain,dan yang tersangat lain  .err,.oke . saya pun tak tahu saya nak ape sebenarnya. JAWAPAN itu ada dalam diri saya sendiri . .tapii, not found yet,. ^^ :P saya sendiri keliru dan tak pasti. .tapii.,saya harap akan adanya satu pengakhiran yang indah  , bahagia? hehe, ape-ape je la kan,. . .. hope for that. really . i meant it .
    just i wanna to say that, i will waiting for that,.
    berharap + doa.
    :D

    biiznillah . . .
    dengan izin-Mu ya Allah,. tuntunilah langkahku . . . . . .



    0 Comments:

    Post a Comment